Post by ponghumpsegastnuc on Feb 22, 2022 21:36:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Domino Smash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Domino Smash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger primogems ▞▞▞
▞▞▞ Domino Smash 2022 version ▞▞▞
For mange annoncer med for få niveauer imellem dem.
Sjovt spil, men brug lige så meget, hvis ikke mere tid, på at se tilføjer end rent faktisk at spille spillet. Alt for mange tilføjer!!!!
Var meget LEARY om apps "tilladelser" for blot at spille spil. Hvorfor skal appen have tilladelse til at optage lyd???, vil have kontakter og en hånd fuld af andre invasive ting. Jeg ville bare slappe af og spille et spil og se domino's falde. Jeg afinstallerede appen efter et par spil. Også som en anden bruger nævnt i anmeldelsen, ikke noget særligt her. Spænding blev hurtigt til skuffelse.
Jeg spillede over 300 lvl. Håbte at få det sværere at spille og længere rækker af dominobrikker... Det skete ikke. Jo længere du spiller, jo lettere bliver det, og de samme billeder igen og igen. Meget kedeligt spil 😒
Spillet var sjovt for de første 4 niveauer. Så bliver den ved med at genstarte og får mig til at spille det samme niveau igen og igen og vil ikke gå videre til næste niveau.
Ret fed god idé Så bare en bold der rammer Domino's, jeg synes det er rigtig tilfredsstillende, hvilket jeg virkelig godt kan lide ved det
Sjovt spil, men en annonce efter næsten hvert niveau
Alt for mange annoncer. Sletter app nu. Undskyld
Det er langsomt, men jeg foretrækker det.
Fantastisk spil, bortset fra at jeg ville ønske, at du kunne lave fuldførte niveauer om, og annoncerne efter hvert niveau er irriterende, også nogle niveauer føles som mere blot tilfældigheder end færdigheder, og det er næsten umuligt at prøve at placere det perfekt. Med spilvalutaen har du brug for mere at købe, de to dias med kugler (jeg går ud fra, det er, hvad de er) er næsten færdige på mindre end 2 dage. Mon de kunne have sat en sandkasse op? Betale valuta i spillet for at sætte dominobrikker op og vælte?
Det er en god tidskrævende app. Det er nemt at spille og opnå hver runde.
Den er gos
Den er sååå afhængig
Dejligt spil, men for mange annoncer er derfor afinstalleret.
Domino Smash Arcade eqw
Fantastisk måde at slappe af på
annonce efter annonce efter annonce efter annonce. Hvis du kan lide annoncer, er dette spil noget for dig! Med andre ord kan dette spil ikke spilles, fordi der er for mange annoncer.
Jeg elsker det . Så tilfredsstillende
Dette er et meget smukt spil 👍👍👍
Åh!!! Jeg hader det. En stor del af min lagerplads var fyldt, og nonstop annoncer var der altid!
Dens 98% afslappende og 2% rasende Lol
Alt for mange annoncer. Hver anden ting jeg gør, skal jeg se en anden annonce 🤷♂️
Så mange annoncer. Jeg forstår, at det er gratis, men wow, hvor mange annoncer er en god måde at bare gøre spillet irriterende.
Nå, jeg elsker det, men spillet glicher og tager mig ud af spillet, men generelt elsker jeg det
Space Legends: Adventure Game Macəra cnf
Folk er RLLY dumme. Dette er et offlinespil, så sluk Wi-Fi, hvis du ikke vil se annoncer. Forresten, nogle gange kan spillet være glitchy som at vælte dominobrikker, før du rørte ved dem, men... Det er stadig godt, for det er et spil, jeg elsker. Kunne du tilføje lidt mere sværhedsgrad til at like, niveau 84 og sådan noget? Det er så tilfredsstillende at se dominobrikkerne falde ned. 5 stjerner!!
Fedt
Til mange annoncer. Efter hvert andet niveau kommer der en tilføjelse, og nogle af dem kan du ikke trykke på lukkeknappen, åbner bare appen for at downloade, så de får klikket for at få flere penge. Afinstallerer, fordi jeg er nede for, at folk skal tjene penge, MEN i det mindste ikke gøre annoncerne til et gratis klik og heller ikke have flere annoncer end spilletid.
Kunne være et sjovt afslappende spil, men mængden af annoncer og pop-ups er uudholdelig
Først var dette spil sjovt, men nu er det kedeligt som fanden, det er som om du spiller det samme igen og igen, niveauerne bliver ikke sværere det er kedeligt. Jeg er på niveau 1000 for
Ikke et dårligt spil, men da jeg ramte niveau 50, har jeg gentaget det samme niveau 4 gange på flere niveauer
Bare for mange reklamer til for lidt gameplay
Godt spil, men til mange annoncer
Virkelig halter og går ned efter annoncer!
Domino Smash Arcade rdyv
Elsker det! Super vanedannende og min 9 måneder gamle søn kan lide at se mig spille det
Den har mange annoncer, og den går mig på nerverne, og hvis du planlægger at få denne app, skal du bare vide, at der er annoncer næsten hvert sekund
Det spil downloader så langsomt at jeg ventede i 5 minutter og begeftter kunne nå at skive den her lange kommentar
Domino Smash Arcade vezl
Sjovt spil og får hjernen til at arbejde.
For mange annoncer til ofte
For mange pop op-reklamer, hvis det var for det, være et fantastisk spil
God tid til at spilde indhold. Du kan se annoncer for at få bonusting. Min blev bare ved med at fryse og lod mig ikke samle.
Afslappende bortset fra annoncer!Jeg elsker selve spillet. Det er meget tilfredsstillende og afslappende. Men en 30 sekunders annonce efter hvert 5. sekunds spil er skandaløst og ødelægger spillet.
Godt, men ikke for hårdt, end jeg havde forventet
Har brug for flere muligheder for at bruge de penge (diamanter), du indsamler. Jeg har alle planeter og bolde. Stadig et sjovt spil.
Det er sjovt ikke at skulle sætte alle de dominobrikker op, men stadig komme til at slå dem ned.Dette spil er tilfredsstillende, og det er venligt antistress, download venligst dette spil, men én ting, det har mange tilføjelser!
Tilføj venligst flere ting at købe og flere skins
Fattige. For mange annoncer. Spil afbrudt af promovering af andre apps. Skam.